دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

انواع بيمه نامه هاي بيمه ايران

ايجاد صفحه‌اي براي اطلاعات عمومي

انواع بيمه نامه هاي بيمه ايران

۱ بازديد

به گزارش بازرگاني مهر، يكي از مهمترين بيمه‌هايي كه همه ما با آن سرو كار داريم بيمه شخص ثالث مي‌باشد. احتمالاً كم و بيش با اين بيمه نامه آشنايي داريد و ميدانيد كه در چه مواقعي از آن استفاده مي‌شود.

بيمه شخص ثالث

در مورد وسيله‌هاي نقليه مي‌توان گفت تنها بيمه اجباري بيمه شخص ثالث مي‌باشد به اين معني كه از زمان توليد خودرو و عرضه آن به بازار حتماً بايد براي آن بيمه خريداري شود شايد شما وسيله‌اي خريداري كنيد و لي فعلاً قصد استفاده از آن را نداشته باشيد به طور واضح‌تر مثلاً در پاركينگ خود از آن نگهداري كنيد و اين فكر را داشته باشيد كه چون از آن استفاده نمي‌كنيد پس ضرورت براي خريد يك بيمه نامه نمي‌بينيد! پس هميشه به ياد داشنه باشيد كه هر وسيله نقليه موتوري نيازمند يك بيمه نامه شخص ثالث مي‌باشد.

بيمه آتش سوزي

بيمه آتش سوزي از آن دسته بيمه‌هايي است كه با توجه به مبلغ مناسبي كه دارد مي‌تواند در موارد بسياري جبران خسارت كند

حتماً ميدانيد كه بسياري از اتفاقات غير منتظره رخ مي‌دهد يا توسط انسان يا به صورت بلاياي طبيعي مانند سيل، زلزله، طوفان و.... پس بهتر است با كمي درايت از سرمايه خود در قبال چنين خطراتي محافظت نماييد كه بيمه آتش سوزي بيمه ايران بهترين گزينه مي‌باشد. در بيمه آتش سوزي مواردي از قبيل تركيدگي لوله آب، سرقت، شكست شيشه، مسئوليت مالي ناشي از آتش سوزي و تركيدگي لوله آب در قبال همسايگان، خسارات ناشي ازآب باران و ذوب برف، رانش ريزش و فروكش زمين، نوسانات برق، آشوب و بلوا و… نيز تحت پوشش قرار مي‌گيرند.بيمه آتش سوزي واحدهاي مسكوني، صنعتي و غير صنعتي را تحت پوشش قرار مي‌دهد به اين معني كه شما در هر صنفي مي‌توانيد اين بيمه را خريداري كنيد

بيمه عمر و بازنشستگي

از جمله شركت‌هاي بيمه‌اي كه تنوع بسيار زيادي در ارائه بيمه نامه‌هاي عمر دارد بيمه عمر ايران است كه در طرح‌هاي مختلف فرآيند سرمايه گذاري و پوشش‌هاي بيمه‌اي را براي بيمه گذاران ارائه مي‌كند. بيمه عمر و بازنشستگي زندگي مان از جمله جديدترين بيمه‌هاي زندگي بيمه ايران مي‌باشد. در اين بيمه نامه محدوديت سني نداريم و تمامي افراد از بدو تولد مي‌توانند تحت پوشش بيمه قرار گيرند. همه افراد چه شاغل و غير شاغل كود كان زنان خانه دار نيز در بيمه عمر و بازنشستگي مي‌توانند خود را تحت پوشش بيمه قرار دهند

پوشش‌هايي كه در اين بيمه نامه ارائه مي‌شود شامل فوت در اثر حادثه، پرداخت هزينه‌هاي پزشكي در اثر حادثه، در يافت مستمري از كار افتادگي در اثر حادثه، پوشش امراض خاص و درمان سرطان مي‌باشد. در بيمه عمر و بازنشستگي امكان دريافت وام بدون ضامن از سال دوم فراهم شده و بيمه گذار مي‌تواند از صندوق بيمه ۹۰ درصد ارزش بازخريد خود را به صورت وام دريافت نمايد. از ديگر امتيازات اين بيمه نامه براي بيمه گذار پرداخت مستمري در پايان بيمه نامه مي‌باشد و اين امكان وجود دارد كه شخص خود تعيين كننده باشد كه كل مبلغ بازخريدي را دريافت نمايد يا از آپشن مستمري استفاده نمايد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.