دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد تلفني بيمه ايران

ايجاد صفحه‌اي براي اطلاعات عمومي

خريد تلفني بيمه ايران

۲ بازديد

خريد آنلاين انواع بيمه نامه

رييس كل بيمه مركزي طي نامه‌اي فوري به مديران عامل شركت‌هاي بيمه، فروش آنلاين بيمه‌نامه شخص ثالث در شرايط كنوني را ابلاغ كرد.

خريد تلفني بيمه از بيمه ايران شعبه ميدان فاطمي

به گزارش ايسنا، غلامرضا سليماني گفت: با توجه به شيوع ويروس كرونا در سطح كشور، در راستاي كاهش مراجعات به شركت هاي بيمه و نمايندگي‌هاي آنها در سراسر كشور به منظور پيشگيري از انتقال ويروس، تمام بيمه‌گذاران بيمه شخص ثالث وسايل نقليه مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت‌هاي بيمه نسبت به خريد بيمه نامه بر خط اقدام كنند.

وي در خصوص جزئيات چگونگي اجراي اين دستورالعمل در نامه خود آورده است: طبق هماهنگي به عمل آمده با شركت‌هاي بيمه و در راستاي مسئوليت اجتماعي، مقرر شد براي آن دسته از بيمه‌گذاراني كه امكان خريد بيمه‌نامه از طريق فوق الذكر ميسر نيست شركت بيمه ذي ربط نسبت به تجديد بيمه‌نامه‌هاي صادره شركت خود كه تا ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ منقضي مي شوند به صورت يكساله اقدام و مراتب را به روش‌هاي مقتضي به بيمه‌گذاران خود اعلام كند.

در اين صورت ميزان تعهدات بيمه‌نامه‌هايي كه تا پايان سال ۱۳۹۸ منقضي مي‌شوند بر اساس مبلغ ريالي ديه سال ۱۳۹۸ و بيمه‌نامه‌هايي كه تاريخ انقضاي آنها در سال ۱۳۹۹ است (در صورت افزايش مبلغ ريالي ديه) بر اساس تعهدات جديد سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

طبق اعلام بيمه مركزي، بيمه‌گذاران مذكور در اين دوره موظفند حداكثر تا ۱۵ ارديبهشت سال ۱۳۹۹ نسبت به اخذ بيمه‌نامه و تسويه حق بيمه مربوط اقدام كنند.

زمان شروع پوشش اين گونه بيمه‌نامه‌ها به صورت پيوسته و از تاريخ انقضاي بيمه‌نامه قبلي خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.